Reklamacje mogą być wnoszone przez Klienta:

1) osobiście w siedzibie Banku lub w dowolnej placówce Banku, w formie pisemnej lub ustnej do protokołu;

2) listownie w formie pisemnej na adres siedziby Banku lub dowolnej placówki Banku;

3) z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres reklamacje@pbs.poznan.pl

 

Poniżej udostępniamy formularze reklamacyjne oraz szczegółową Informację dotyczącą zasad składania reklamacji/skarg/wniosków

 

Informacja dla Klienta dotycząca zasad składania reklamacji/skarg/wniosków, 292,1 KiB

Formularz reklamacji dla klienta detalicznego, 27,9 KiB

Formularz reklamacji dla klienta instytucjonalnego, 26,8 KiB

Formularz reklamacji operacji kartowej dla klienta detalicznego, 100,5 KiB

Formularz reklamacji operacji kartowej dla klienta instytucjonalnego, 99,5 KiB