Reklamacje mogą być wnoszone przez Klienta:
1) osobiście w siedzibie Banku lub w dowolnej placówce Banku, w formie pisemnej lub ustnej do protokołu;
2) listownie w formie pisemnej na adres siedziby Banku lub dowolnej placówki Banku;
3) z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres reklamacje@pbs.poznan.pl
Poniżej udostępniamy formularze reklamacyjne oraz szczegółową Informację dotyczącą zasad składania reklamacji/skarg/wniosków
Informacja dla Klienta dotycząca zasad składania reklamacji/skarg/wniosków, 292,1 KiB
Formularz reklamacji dla klienta detalicznego, 27,9 KiB
Formularz reklamacji dla klienta instytucjonalnego, 26,8 KiB
Formularz reklamacji operacji kartowej dla klienta detalicznego, 100,5 KiB
Formularz reklamacji operacji kartowej dla klienta instytucjonalnego, 99,5 KiB