Centrala
Poznański Bank Spółdzielczy
ul. Bolesława Krzywoustego 3
61-144 Poznań
telefon: 61 859 88 00
Sekretariat
telefon: 61 859 88 51
e-mail: pbs@pbs.poznan.pl
Marketing
telefon: 61 859 88 09
e-mail: marketing@pbs.poznan.pl
Stanowisko ds. bezpieczeństwa
e-mail: bezpieczenstwo@pbs.poznan.pl
Kod SWIFT/BIC banku
GBWCPLPP
Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości odnośnie oferowanych przez nasz Bank produktów i usług, zasad organizowanych przez bank konkursów i promocji, chcą uzyskać informacje o aktualnych opłatach czy też jakiekolwiek inne pytania, prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Po wypełnieniu wniosku doradca z naszego Banku skontaktuje się z Państwem.
- Akceptujemy wyłącznie polisy ubezpieczeniowe w ramach których zachowany został określony przez Bank minimalny zakres ochrony ubezpieczeniowej dla poszczególnych rodzajów ubezpieczenia.
Informacja o akceptowanym przez Bank minimalnym zakresie ochrony ubezpieczeniowej dla poszczególnych rodzajów ubezpieczenia można znaleźć tutaj.
- Przesyłając polisę pamiętaj o dołączeniu potwierdzenia opłacenia składki.
W przypadku składek płatnych w ratach, pamiętaj, aby każdorazowo w momencie opłacenia kolejnej raty składki ubezpieczeniowej dostarczyć do Banku potwierdzenie jej opłacenia.
- Jeżeli polisa została opłacona po terminie, dołącz do niej potwierdzenie od Ubezpieczyciela informujące, iż ubezpieczenie nie wygasło.
- Z potwierdzenia opłacenia składki ubezpieczeniowej musi wyraźnie wynikać, z tytułu której polisy opłacona została składka, a w przypadku płatności składki ubezpieczeniowej na raty także numer raty, która jest opłacana.
- Z treści polisy ubezpieczeniowej (lub dodatkowych adnotacji zamieszczonych na polisie przez osoby upoważnione) winno wynikać, iż prawa z polisy zostały scedowane na Poznański Bank Spółdzielczy.
- W przypadku ubezpieczenia majątku w innym, niż dotychczas zakładzie ubezpieczeń, wymagane jest podpisanie z Bankiem nowej umowy przelewu wierzytelności z polisy.
- Podczas podłączania dokumentów, które mają zostać przesłane do Banku, udostępnione jest dodatkowe pole, w którym można wpisać dodatkowe informacje dla osoby, która będzie weryfikowała polisę ze strony Banku. Pole to jest opcjonalne, jednak ewentualne dodatkowe informacje przekazane na temat np. kredytu, którego dotyczy polisa, mogą ograniczyć konieczność dodatkowego kontaktu pracownika Banku z kredytobiorcą w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości związanych z przesłanym dokumentem.
- Przed przesłaniem dokumentów, sprawdź czy obrazy są czytelne i kompletne.
- Akceptujemy wyłącznie sprawozdania finansowe podpisane przez osoby upoważnione.
- Przesyłając sprawozdania finansowe pamiętaj, żeby były odpowiednie dla rodzaju prowadzonej działalności oraz typu sprawozdawczości.
- W przypadku kiedy posiadają Państwo kredyt udzielony na:
- budowę nieruchomości mieszkaniowych lub komercyjnych przeznaczonych na sprzedaż – prosimy o wypełnienie „Dodatkowej informacji do monitoringu dot. developera” indywidualnie dla każdej inwestycji,
- finansowanie inwestycji mieszkaniowej lub komercyjnej na wynajem – prosimy o dostarczenie aktualnego zestawienia najemców wraz z miesięczną stawką najmu
- Po skorzystaniu z tej formy dostarczenia prosimy o wysłanie oryginałów dokumentów
- za pośrednictwem poczty polskiej na adres:
POZAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY
Centrala – Wydział Monitoringu
Bolesława Krzywoustego 3
61-144 Poznań
-
- lub dostarczenie ich do jakiejkolwiek Placówki.
- W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Wydziałem Monitoringu
- tel. 504-465-308
- mail: monitoring@pbs.poznan.pl
- Podczas podłączania dokumentów, które mają zostać przesłane do Banku, udostępnione jest dodatkowe pole, w którym należy wpisać dodatkowe informacje dla osoby, która będzie weryfikowała polisę ze strony Banku.
- Przed przesłaniem dokumentów, sprawdź czy obrazy są czytelne i kompletne.