Zmiany w Portfelu SGB
Wycofujemy aplikację Portfel SGB
Od 15 czerwca nie skorzystasz z Portfela SGB. Dostęp do salda, historii transakcji i płatności mobilnych możesz uzyskać w aplikacji mobilnej SGB Mobile dla Firm. Zapoznaj się z informacjami na jej temat: https://www.pbs.poznan.pl/sgb-mobile-dla-twojej-firmy/
Klient indywidualny
Aby płacić kartą z użyciem smartfona, dodaj ją do Portfela SGB i stokenizuj do 7 stycznia 2021 r. Z aplikacji skorzystasz jeszcze do 31 marca 2021 r. Nie dotyczy to obsługi kart do rachunków oszczędnościowych w walutach wymienialnych.
Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych. Dowiedz się więcej.
Korzystaj z nowej aplikacji mobilnej, SGB Mobile. Dowiedz się więcej.
Klient instytucjonalny
Aby płacić kartą z użyciem smartfona, stokenizuj ją w Portfelu SGB do 7 stycznia 2021 r. Płatności stokenizowaną kartą będą możliwe jeszcze do 31 marca 2021 r. Pozostałe funkcje aplikacji, w tym dodawanie kart, aktywacja BLIKA czy wykonywanie transakcji BLIK, będą nadal dostępne po tym terminie.
Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych. Dowiedz się więcej.
Dzięki aplikacji Portfel SGB masz możliwość sprawdzenia środków dostępnych dla karty płatniczej wydanej w ramach Spółdzielczej Grupy Bankowej oraz podglądu historii transakcji dokonanych kartą.
Funkcjonalności aplikacji Portfel SGB:
- możliwość dodania w aplikacji każdej karty płatniczej wydanej Banku należącym do Spółdzielczej Grupy Bankowej,
- możliwość sprawdzenia środków dostępnych dla karty,
- podgląd historii transakcji dokonanych kartą,
- możliwość zmiany kodu dostępu do aplikacji,
- podgląd szczegółów karty kredytowej (limit kredytowy, minimalna kwota do spłaty, termin spłaty kwoty minimalnej itp.), jeśli użytkownik aplikacji nie posiada takich informacji w ramach usługi bankowości elektronicznej,
- możliwość ręcznej aktualizacji kluczy niezbędnych do dokonania transakcji.
Wymagania formalne:
- posiadanie w Banku należącym do Spółdzielczej Grupy Bankowej co najmniej jednej karty wydanej na podstawie umowy,
- aktywacja aplikacji Portfel SGB w telefonie,
- akceptacja Warunków korzystania z Portfela SGB (treść dostępna jest na stronie internetowej www.sgb.pl oraz w Bankach należących do Spółdzielczej Grupy Bankowej).
Wymagania techniczne:
- system Android w wersji minimum 4.4,
- dostęp do Internetu w momencie aktywacji aplikacji Portfel SGB,
- telefon z funkcją NFC (dotyczy tylko kart mobilnych).
UWAGA:
W celu zachowania maksymalnego poziomu bezpieczeństwa w korzystaniu z aplikacji Portfel SGB pamiętaj o:
- instalacji i bieżącej aktualizacji oprogramowania antywirusowego w telefonie,
- instalowaniu w telefonie wyłącznie aplikacji pobranych z Google Play pochodzących od zaufanych i znanych dostawców.
Warunki korzystania z Portfela SGB