Nowe usługi w naszej aplikacji SGB Mobile w tym płatności Xiaomi Pay – sprawdź.

Od 13 października

Płatność Xiaomi Pay już dostępne! Masz możliwość dokonywania płatności najnowszą opaską Xiaomi Mi Band 6 NFC, która zadebiutowała na polskim rynku. To już piąty portfel cyfrowy dostępny dla klientów Banków Spółdzielczych SGB.

Xiaomi właśnie wprowadziło na polski rynek opaskę Mi Smart Band 6, która jest jednym z najtańszych tego typu urządzeń w kraju.

Płatność Xiaomi Pay jest dostępna dla użytkowników kart MasterCard. Jej instalacja będzie bardzo prosta – w jednym ze sklepów z aplikacjami (App Store lub Google Play) należy pobrać aplikację MiFit, zainstalować ją, a następnie sparować z opaską. Po podaniu danych karty płatniczej i potwierdzeniu tej operacji przy pomocy SMS, będzie można dokonywać transakcji płacąc opaską po zbliżeniu jej do terminala płatniczego.

Xiaomi Pay to kolejna w Bankach Spółdzielczych SGB forma płatności z użyciem portfeli cyfrowych: Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitibit Pay i BLIK. Po wprowadzeniu do swojej aplikacji SGB Mobile możliwości zakładania konta bankowego na selfie, SGB pracuje równolegle nad kolejnymi funkcjonalnościami, w tym usługą kredytu online.

 

Wykaz kart, które mogą być dodane do cyfrowego portfela, 413,6 KiB

Regulamin korzystania cyfrowe portfele Xiaomi, 173,1 KiB

Od 11 października

Przelewy na telefon BLIK już dostępne w SGB Mobile! Chcesz natychmiast przelewać środki 24/7 bez znajomości numeru rachunku odbiorcy? Teraz to możliwe. Z usługi przelewów na telefon BLIK mogą już korzystać Klienci Banków Spółdzielczych. Zrejestruj numer i sprawdź jakie to proste!

Zasady działania BLIKA dla klienta indywidualnego opisane są w regulaminie korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile dla klientów indywidualnych.

Od 1 lipca

Autopay w SGB Mobile! Stanie w kolejce do bramki na autostradzie to nie jest Twoje ulubione zajęcie? Uruchom usługę automatycznych przejazdów przez autostrady w SGB Mobile i sam decyduj kiedy się zatrzymasz. Promocja zapłać mniej za przejazdy!

Od 25 maja

Pojawiła się nowa funkcjonalność – Active. To usługa dla użytkowników urządzeń marki Garmin. Dzięki połączeniu aplikacji SGB Mobile z Garmin Connect, możesz sprawdzić w naszej aplikacji swoje dane dotyczące aktywności sportowej oraz kondycji – kroki, przebyty dystans, intensywny trening, spalone kalorie, tętno, saturację, sen. Już wkrótce pojawią się w niej wyzwania dla aktywnych.