Reklamacje mogą być wnoszone przez klienta:
- osobiście w siedzibie Banku lub w dowolnej placówce Banku, w formie pisemnej lub ustnej do protokołu;
- telefonicznie w formie ustnej poprzez kontakt na numer telefonu podany na stronie internetowej Banku ( tj. na numer telefonu na Call Center );
- pisemnie na adres siedziby Banku lub dowolnej placówki Banku lub za pośrednictwem skrzynki elektronicznej;
- z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres reklamacje@pbs.poznan.pl
Poniżej udostępniamy szczegółową Informację dotyczącą zasad składania reklamacji/skarg/wniosków oraz formularze reklamacyjne
Informacja dla Klienta dotycząca zasad składania reklamacji/skarg/wniosków, 136,5 KiB
załącznik nr 1 wzór formularza dla klienta indywidualnego, 152,4 KiB
(w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej)
załącznik nr 2 wzór formularza dla klienta instytucjonalnego, 168,1 KiB
(w przypadku klientów instytucjonalnych w tym osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, wspólników spółek cywilnych oraz rolników)
załącznik nr 10 wzór formularza dotyczącego kart dla klienta indywidualnego, 191,3 KiB
(w przypadku klientów indywidualnych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (w tym również wspólników spółek cywilnych oraz rolników);
załacznik nr 11 wzór formularza dotyczącego kart dla klienta instytucjonalnego, 228,9 KiB
(w przypadku klientów instytucjonalnych za wyjątkiem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (w tym również wspólników spółek cywilnych) oraz rolników)
załącznik nr 12 formularz reklamacji ubezpieczeniowej, 92,8 KiB